Klacht: Pakket bezorgd maar niet ontvangen

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vandaag een mail gekregen van postnl dat mijn pakketje bezorgd is. Ik was gewoon thuis maar ik heb niets ontvangen. In de track & trace stond een verkeerde handtekening +verkeerde naam vermeld. Ik heb dus zelf niets getekend. Ik heb postnl benaderd en die zeggen dat ze niets kunnen doen omdat het bezorgd is. Verder vind ik het vreemd dat ze mij niet kunnen vertellen wie er bij ons aan de deur had moeten staan.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn pakketje binnen enkele dagen alsnog ontvang.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Berens, Dank u wel voor uw bericht. Hierin geeft u aan een pakketje te verwachten. Deze staat als afgeleverd gemarkeerd, maar u heeft niets ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier verontwaardigd over bent en graag alsnog een passende oplossing ziet. Ik kijk daarom graag met u mee wat ik hierin kan betekenen. Echter heb ik nog wel enkele aanvullende informatie nodig. Zou u mij de 3S-code van uw pakketje willen sturen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 11:00 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Berens,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u.

Alle klachten die gemeld zijn door gberens