Klacht: Pakket bezorgd maar niet bij mij

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Volgens de track en trace code zou ik mijn pakketje op 25 juli 2017 in ontvangst hebben genomen. Ik was deze dag niet thuis ivm werk en ik constateerde 31 juli dat het wel erg lang duurde voordat ik mijn pakketje kreeg.

Tot mijn verbazing was deze al verstuurd en ontvangen en getekend door mij. Nadat ik de handtekening zag, wist ik dat dit niet mijn handtekening is omdat ik niet thuis was en het pakketje ook niet in ontvangst heb genomen. Tevens ook geen briefje gekregen of het pakketje bij de buren is afgeleverd. Het betreft een telefoon met een waarde van 750 euro die nu gewoon zoek is.

Waar is mijn telefoon en hoe krijg ik deze terug!!!?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn telefoon terug heb of de waarde van mijn toestel terug krijg en dat pakketjes waarbij een handtekening voor ontvangst benodigd is, niet bij buren of zelf getekend word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
We hebben momenteel de aflevering van uw pakket nog in onderzoek. We willen natuurlijk het liefste dat uw pakket alsnog bij u aankomt. Er moest inderdaad voor het pakket getekend worden, echter mocht het pakket wel bij de buren geleverd worden mits zij hiervor wilde tekenen. Welke buren dit hebben gedaan krijgt u z.s.m via de verzender te horen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 augustus 2017 om 17:36 geantwoord

Goedemiddag,
Als er voor een pakket getekend moet worden door de eigenaar, dan mag dit pakket niet bij de buren bezorgd worden met hun handtekening. Er is tevens vanmorgen telefonisch nog bevestigd dat dit niet mag en dat de bezorger het pakket weer moet meenemen. Nu krijg ik wat anders te horen. Het is al erg dat ik geeneens een briefje in mijn brievenbus krijg en er via het Track en Trace nummer vermeld staat dat IK getekend zou hebben terwijl ik niet eens thuis was.

Ik wacht 10 werkdagen max af.

Alle klachten die gemeld zijn door Shartje28