Klacht: Pakket ‘bezorgd door DHL – in speelhuisje

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag verwachtte ik een pakketje bezorgd door DHL.
Volgens mijn track en trace gegevens zou mijn pakketje nog niet bezorgd worden dus ben ik even naar de buurman gelopen.
Nu kom ik een halfuurtje later terug bij mijn huis, zie ik dat er een briefje tussen de deurpost is gedrukt, maar daarop de tekst: Uw pakketje ligt in het speelhuisje m.v.g. DHL. Bedankt voor de ”’bezorging” DHL.
De bezorger heeft het pakketje dus niet bij de buren afgeleverd, hij is er zelfs niet geweest want ik was er. Maar hij heeft het pakketje even in het speelhuisje van de kids gelegd.
Blijkt dat de bezorgers even het briefje door de brievenbus stoppen maar nee hoor. Het pakketje was denk ik bedoeld voor een toevallige voorbijganger die wel interesse had in een mooi nieuw paar schoenen.
Het tuinhuisje is open en met een beetje regen mijn hele pakketje ook nog een nat.
Nogmaals bedankt voor de ”bezorging” van het pakket bezorger van DHL.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger het pakketje even bij de buren had gebracht en het briefje door de brievenbus had gegooid was er geen probleem geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat uw zending onbeheerd is achter gelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Hier wil ik graag mijn excuses voor aanbieden. U klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit met de bezorger bespreken.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door BeensJ