Klacht: Pakket bezorgd.. bij wie?

op 26 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling via … gedaan en dhl zou het vandaag afleveren tussen 14:00-18:00

Echter een briefje ontvangen dat het 4 straten verderop is afgeleverd bij een hele oude lieve vrouw.. die aangeeft niets te hebben ontvangen.

Dhl geeft aan dat er een rapport hierover gemaakt wordt omdat
1. Melding via .. was dat het niet bij de buren afgeleverd mocht worden maar deze wel is gedaan
2. Buren? Het is een woning 3 minuten verderop 4 straten achter
3. Pakket is ook niet bij hun afgeleverd

Ik moest bellen met de afzender en helaas deze kon ook niet veel voor mij betekenen en dus maar nieuwe bestelling geplaatst. Terwijl dat pakketje van vandaag ook echt vanavond nodig was ivm verjaardagscadeau.

Nummer /postcode waar het afgeleverd is, heeft echt niets aan mijn bestelling , dus denk toch echt niet dat deze mevrouw hierover gaat liegen.
Want ze geeft aan ‘dat ze al de hele dag thuis is maar niemand aan de deur gehad te hebben’

Zou fijn zijn als deze koerier toch even terug rijdt naar waar hij het heeft afgeleverd en deze alsnog vanavond brengt voor 18:00 !!

Ik neem aan dat er wel gezien kan worden door dhl zelf wie de koerier is en hem hierop aanspreken.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is het pakket geleverd op postcode&huisnummer 3605HH/581. Als de bewoners van dit adres aangeven het pakket niet in ontvangst hebben genomen moet ik u echt adviseren contact op te nemen met de verzender. De verzender kan namelijk bij ons een onderzoek opstarten voor u om te achterhalen waar het pakket wel is afgeleverd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel