Klacht: Pakket bezorgd bij iemand anders, doos open en geen briefje in brievenbus

op 20 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via mijn track&trace bekeken wanneer mijn pakket aan zou komen, deze stond al op bezorgd.. Geen briefje in mijn brievenbus en de wachttijd aan de telefoon bij de DHL was meer dan 20min. Ik besloot nog even te wachten toen plots mijn pakket voor mijn deur stond.. Geen idee of deze afkomstig was van de bezorger óf 1 van de buren ergens. Mijn pakket was open, ook daarvan geen idee of dit zo bezorgd is of dat iemand hem open heeft gemaakt. Het is al de 2e keer dat mij overkomt dat ik wacht op mijn pakket en hij dan al bezorgd is (bij een ander die wel de deur open heeft gedaan blijkbaar) en er nergens een briefje achter is gelaten ter informatie aan mij. Een excuus is leuk maar ik heb toch liever dat degene die bezorgd ook daadwerkelijk zijn of haar werk goed uitvoert.

Informatie over waar mijn pakket afgeleverd is zonder dat ik dit zelf uit moet gaan zoeken + dat mijn pakket gewoon dicht afgeleverd wordt. Naast het feit dat ik geen idee heb waar mijn pakket out of the blue vandaan kwam, moet ik nu ook uit gaan zoeken hoe het kan dat deze open is gemaakt.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2017 om 13:53 geantwoord

Beste Chantal,

Wat een vreemde manier van je pakket ontvangen is dit! Het is in ieder geval niet zoals het hoort te gaan, mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. In ieder geval zal ik hier melding van maken, we zullen dit met de chauffeur oppakken en er uiteraard alles aan doen om herhaling te voorkomen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door chantalbruntink