Klacht: Pakket bezorgd bij de verkeerde

op 12 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1x aanbellen hebben zij het pakket al bij een buurman gedropt (die geestelijk niet in orde is) en weigert hem af te staan. via de site van Postnl is te zien dat zij op geen enkele manier bereikbaar zijn. Het contactformulier werkt bijv ook niet. De politie kan geen aangifte opnemen, het is niet strafrechtelijk. Postnl is niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket met de schoolboeken van mijn zoon bij mij persoonlijk wordt afgeleverd. Als ik ze opnieuw moet bestellen en er kosten aan verbonden zitten, wil ik deze vergoed zien van Postnl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw Coli, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u uw pakket nog niet in handen heeft. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. Afhankelijk van de verzendwijze waar de afzender voor gekozen heeft, mogen pakketten bij de buren worden afgeleverd. Het pakket moet wel eerst op het bezorgadres worden aangeboden. Als u mij het trackingnummer (3S-code) van uw pakket stuurt, controleer ik dit graag voor u. Wij kunnen het pakket niet voor u ophalen. Ik hoop dat u met uw buurman een oplossing kunt vinden zodat u het pakket in uw bezit kunt krijgen. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 dagen geleden - Geachte mevrouw Coli, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Unknown2