Klacht: Pakket bezorgd bij de buren terwijl wij thuis waren

op 07 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,
Gister heb ik een plakkertje binnen gehad maar die was bij de buren bezorgd terwijl wij heel de dag thuis waren. Dit is niet erg netjes!
En ik heb ook geen mail gehad dat mijn pakketje onderweg was!

Gewenste Oplossing:

Als ik een mail had gehad en het pakketje bij mij thuis was bezorgd want dit was erg belastend voor mijn buren omdat wij gewoon thuis waren!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket bij uw buren bezorgd is, terwijl u destijds wel thuis was. Zou u aan kunnen geven of uw bel goed werkt? En zou u de 3S-code van het betreffende pakket mee kunnen sturen? Indien nodig kan ik op die manier een klacht voor u registreren, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Zodoende kan de kans verkleind worden dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Klachten1998

7 maanden geleden - Onze bel functioneerd nog hardstikke goed! Ik heb helaas het 3s nummer niet omdat ik ook nooit een mail heb gehad dat het pakketjes onderweg was!

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor uw reactie. Mijn excuses dat er niet bij u was aangebeld. Ik wil dan ook graag een klacht voor u indienen, zodat dit niet weer gebeurt. Hiervoor heb ik echter wel de Track&Trace-code nodig. Deze code kan de afzender aan u geven. Daarom raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender hierover. Als u het pakket in de tussentijd al heeft opgehaald, kunt u de Track&Trace-code ook vinden op de verpakking van het pakket. De Track&Trace-code begint met 3S. Kunt u verder ook aangeven of u een niet-thuisbericht had ontvangen en bij welke buren het pakket was bezorgd? Alleen bij bestellingen bij bepaalde webshops krijgt u een e-mail over de status van uw pakket. Als de webshop uw e-mailadres aan ons doorgeeft, kunnen wij uw zending toevoegen aan uw overzicht en u op deze manier op de hoogte houden van de status van uw pakket. Als u de Track&Trace-code zelf toevoegt aan uw overzicht in de app of via www.postnl.nl kunt u er zelf voor zorgen dat u e-mails ontvangt. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Janssen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 september 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Janssen,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Klachten1998