Klacht: Pakket bezorgd bij de buren terwijl ik thuis was.

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is het wederom gebeurd dat de postbode mijn pakket afgeeft bij de buren terwijl ik gewoon thuis ben om het pakket aan te nemen. Ik heb via de app juist de bezorgdag aangepast zodat ze niet voor een dichte deur zou komen te staan. Ik heb de postcode zelfs het complex ingelaten, maar ze is vervolgens nooit aan de deur geweest. Ik mocht als extra bonus ook nog eens naar twee verschillende buren om mijn pakketten op te halen. Wat is de logica hiervan?

Gewenste Oplossing:

Als de postbode daadwerkelijk langs mijn huis komt om een pakket af te leveren of om dan te constateren dat ik afwezig ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Berkel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat alle drie pakketten bij uw buren bezorgd zijn, terwijl u op dat moment gewoon thuis was. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven of uw deurbel goed werkt en of u voor deze drie zendingen ook een gemist briefje heeft ontvangen? Met behulp van deze informatie kan er indien nodig een klacht ingediend worden, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Op die manier kan de kans op herhaling ook verkleind worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Berkel, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Berkel,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke23