Klacht: pakket bezorgd bij buren

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket besteld en deze zou op mijn werk bezorgd moeten worden, pakket zou aankomen tussen 9.45 en 12.15 maar door vertraging was dit niet het geval ( okay kan gebeuren, hier geen problemen mee). Echter wordt het pakket dezelfde dag bezorgd bij de buren omdat het gezondheidcentrum gesloten was. Wat ik vreemd vind is dat een pakket dat geleverd moet worden bij een gezondheidscentrum ,waarvoor getekend moet worden; afgeleverd wordt bij buren. Die buren zijn tot nu toe niet aanwezig geweest om het pakketje af te halen.

Dat er niet meer bezorgd wordt bij buren als het om pakketten gaat voor gezondheidcentra en dat men buren niet laat tekenen voor ontvangst van een pakket, ik vind dat alleen het ontvangstadres dat zou mogen.

Wie weet hoe waardevol het pakket is, dan kunnen je buren er zomaar mee vandoor gaan

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw De Wit, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat door vertraging een zending waarvoor getekend moest worden bij de buren is bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u de track en trace code van de zending willen opsturen? Ik wil graag met u mee kijken naar de zending. Er zijn namelijk zendingen die bij de buren afgeleverd mogen worden en anderen niet. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw De Wit, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw De Wit,

Alle klachten die gemeld zijn door fysiomed