Klacht: Pakket bezorgd aan verkeerde persoon

op 12 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een rot bedrijf zijn jullie zeg, bah!

Mijn pakket is verkeerd bezorgd en vervolgens zet de bezorger dat het op mijn adres geleverd is. Gek genoeg heb ik niks ontvangen en telefonisch zeggen jullie dat het wel op mijn adres geleverd is. Er wordt een neppe handtekening van mij gezet en iemand is er vandoor gegaan met mijn pakket. Waar zitten jullie hersenen? Vragen jullie niet van welke huisnummer iemand komt of een legitimatiebewijs.

Ik wil dat jullie het even goed uitzoeken waar mijn bestelling blijft en dit zo snel mogelijk toch aan mij leveren. Irritant dit.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedendag, Goed dat u contact legt met ons omtrent deze zending. Graag kijk ik met u mee naar dit pakket. Bij deze verzoek ik u om het huisnummer van het afleveradres te sturen. Op die manier kan ik dit voor u nakijken. Graag verneem ik uw reactie. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:19 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door sharmab001