Klacht: Pakket besteld uit buitenland

op 24 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoi heb pakketje besteld uit China , maar gaat weer terug naar China , bezorger heeft geen briefje in de bus gedaan dus wist ik niet dat hij bij een service punt van post nl was , dit is nu al de 2de keer dat dit mij gebeurd … bedankt post nl …..

Als gewoon mijn bestede en betaalde spullen krijg ... hoop dat het bezorgers van post.nl ook overkomt dan weten ze hoe het is als je spullen niet komen maar wel overal voor betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 februari 2018 om 13:28 geantwoord

Geachte heer de Zwaan,

Uit uw bericht begrip ik dat de bezorger niet correct gehandeld heeft. U behoort een kennisgeving te ontvangen wanneer een pakketje bij een afhaallocatie klaar ligt voor u. Mijn excuses hiervoor. Van dit gegeven heb ik dan ook een melding gemaakt. Deze melding wordt besproken met de bezorger in kwestie, zodat u in de toekomst verandering ziet hierin. Ik kan er spijtig genoeg niet voor zorgen dat uw pakket wordt onderschept. Ik raad u aan hierover contact op te nemen met de afzender. Deze kan zorgen voor een passende oplossing. In eerste instantie ontvangt u geen terugkoppeling op uw klacht, maar u kunt in de loop van volgende week altijd informeren wat er is gedaan met uw klacht. Nogmaals mijn excuses. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Alle klachten die gemeld zijn door Drosjuh02