Klacht: Pakket besteld extra betaald voor vandaag leveren

op 29 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel via bol.com een maand geleden fifa met leverdatum 26. Daar betaal ik dan ook ruim 40 euro extra voor. Nu geeft postnl mij aan afgeleverd en als je telefonisch belt. Zeggen ze is nog niet gesorteerd. En dat het niet komt vandaag.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakje vandaag nog geleverd word. Daar betaal ik extra voor. Dus niet kan niks doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 september 2017 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Singh,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen ondanks dat er in track en trace zichtbaar is dat het pakket in de brievenbus is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt.

In de praktijk blijkt dat deze pakketten na een aantal dagen nog wel aankomen en u zou voor de zekerheid nog even navraag kunnen doen bij buren. Mocht het pakket echter niet boven water komen dat adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. De afzender kan contact met ons opnemen om een klacht in te dienen als onze opdrachtgever voor het versturen van het pakket.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Deepu