Klacht: pakket besteld bij ,,SuperaankOOp.co nl

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is in Nederland aangekomen echter zie ik dat er een probleem is met uw zending waardoor deze niet gepland wordt voor levering. Uiteraard willen we dit graag nader onderzoeken. Om die reden wil ik u vragen dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen dit verder voor u na te kijken. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht johannes 123

3 weken geleden - Vraag me af hoeveel verzoeken er moeten komen,kastje naar de muur en weer terug.

Heeft op 27 december 2017 om 20:13 geantwoord

Sinds 21 november loopt dit al,los het gewoon op..
Maar dat staat niet in het woordenboek van DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door johannes 123