Klacht: pakket besteld bij ,,SuperaankOOp.co nl

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 nov een pakketje besteld bij Web winkel SuperaankOOp.nl
Op 2 dec konden we het pakket volgen via DHL,halverwege komt een vertraging in beeld en sinds 14 december staat het pakket stil.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als ik mijn pakket krijg,heb er voor betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is in Nederland aangekomen echter zie ik dat er een probleem is met uw zending waardoor deze niet gepland wordt voor levering. Uiteraard willen we dit graag nader onderzoeken. Om die reden wil ik u vragen dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen dit verder voor u na te kijken. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht johannes 123

1 jaar geleden - Vraag me af hoeveel verzoeken er moeten komen,kastje naar de muur en weer terug.

Heeft op 27 december 2017 om 20:13 geantwoord

Sinds 21 november loopt dit al,los het gewoon op..
Maar dat staat niet in het woordenboek van DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door johannes 123