Klacht: pakket besteld bij ,,SuperaankOOp.co nl

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Excuses dat u naar aanleiding van uw mail niet voldoende bent geïnformeerd. Tot onze spijt is er een probleem ontstaan aan met uw zending. Uiteraard willen wij dit graag nader onderzoeken om die reden wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender. De afzender kan als opdrachtgever van DHL ons vragen om een onderzoek voor u te starten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 28 december 2017 om 18:17 geantwoord

De opdrachtgever,verzender heeft contact met U op ge nomen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door johannes 123