Klacht: pakket beschadigd en retour afz. gezonden

op 22 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de app stond wo. bezorgen, toen stond er do. bezorgen en vr. stond er dat het beschadigd was en retour afz. gegaan. Bij afz. stond di. bez., toen stond er wo. bezorgen en nu staat er vandaag bezorgen (donderdag). In de chat zeggen ze dat ik contact op moet nemen met de afz. Maar die kan er niks aan doen dat bij jullie een pakje beschadigd is. Ik heb trouwens wel contact met hen gehad. Maar van Post.nl heb ik helemaal nog niks gehoord. En wanneer wordt het pakketje nu eindelijk bij de afz. bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als ik excuses krijg van TNT. Heel slordig allemaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 juli 2019 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat uw zending beschadigd is geraakt in het sorteerproces. De afzender zal deze zending retour ontvangen. Ik hoop dat dit snel zal gebeuren. Mocht het te lang duren dan kan de afzender contact met ons opnemen. Er kan een onderzoek naar de zending worden gestart. Dit moet door de afzender gebeuren omdat die betaald heeft voor de zending.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Heeft op 22 juli 2019 om 13:14 geantwoord

Afzender heeft niets verkeerd gedaan. PostNL moet dit oplossen. Volgens mij is het pakket nog steeds niet retour bij de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door massar49