Klacht: pakket beschadigd en retour afz. gezonden

op 22 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de app stond wo. bezorgen, toen stond er do. bezorgen en vr. stond er dat het beschadigd was en retour afz. gegaan. Bij afz. stond di. bez., toen stond er wo. bezorgen en nu staat er vandaag bezorgen (donderdag). In de chat zeggen ze dat ik contact op moet nemen met de afz. Maar die kan er niks aan doen dat bij jullie een pakje beschadigd is. Ik heb trouwens wel contact met hen gehad. Maar van Post.nl heb ik helemaal nog niks gehoord. En wanneer wordt het pakketje nu eindelijk bij de afz. bezorgd.

Als ik excuses krijg van TNT. Heel slordig allemaal.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 juli 2019 om 09:42 geantwoord

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat uw zending beschadigd is geraakt in het sorteerproces. De afzender zal deze zending retour ontvangen. Ik hoop dat dit snel zal gebeuren. Mocht het te lang duren dan kan de afzender contact met ons opnemen. Er kan een onderzoek naar de zending worden gestart. Dit moet door de afzender gebeuren omdat die betaald heeft voor de zending.

PostNL Klantenservice

Heeft op 22 juli 2019 om 13:14 geantwoord

Afzender heeft niets verkeerd gedaan. PostNL moet dit oplossen. Volgens mij is het pakket nog steeds niet retour bij de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door massar49