Klacht: Pakket automaat deurtje opent zich niet

op 15 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevr, Ik heb een pakketlabel aangemaakt en het pakketje via de automaat gescand. Deze opent het deurtje niet waardoor het pakketje wel is aangemeld maar niet is ontvangen. Naar dit gemeld te hebben op het display van de automaat verwijst deze mij naar de Klantenservice. Deze heeft mij geadviseerd om een klacht te melden en mijn franco kosten terug te halen. Verder konden zij niets voor mij doen.
Ik dacht even makkelijk en snel gebruik te maken van de pakketautomaat en daarmee mijn klant tegemoet te komen met deze snelle verzending. Helaas pakt het anders uit. Ik stuur per jaar een flink aantal pakketten met PostNl meerdere keren problemen gehad met labels, te grote brievenbuspakketten etc. Telkens moet ik tijd maken om het geheel weer recht te krijgen. Erg onvriendelijke service van PostNL. Graag een deugdelijke oplossing in deze en restitutie van kosten.

Gewenste Oplossing:

Door mij tegemoet te komen in deze gehele frustratie zodat ik weer vertrouwen krijg in de service van PostNl. Er zijn namelijk meerdere verzendmethoden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 april 2019 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verzenden via een pakketautomaat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u online een verzendlabel heeft gekocht en dat u uw zending via een pakketautomaat wou versturen. Helaas wou deze pakketautomaat niet open, maar is uw zending toch ingescand. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is en ik wil u hier dan ook mijn excuses voor aanbieden.

Ik raad u, net zoals mijn collega's, aan om restitutie aan te vragen via onze website: https:www.postnl.nlklantenservicerestitutieformulier.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bastacat