Klacht: Pakket arriveert niet

Angela_chuttoo op 03 maart 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben een Pakket retour gestuurd op 2 februari. Sindsdien is het pakket zoek geraakt. Na intern onderzoek is het pakket terug gevonden en wordt steeds beloofd het pakket te bezorgen. Helaas krijgen wij nu al een week de melding dat het pakket met 2 dagen vertraagd is. We zijn inmiddels bij een maand verder en de klantenservice kan ons niet helpen. Wij hebben zelfs aangebonden om het pakket op te halen bij een distributiecentrum. Het enige wat wij te horen krijgen, is afwachten…

Wanneer ik mijn pakket ontvang of ergens mag ophalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat dit fout gaat, ik wil graag even met u meekijken. Zou u daarom het zendingsnummer van dit pakket nog even kunnen doorgeven? Alvast bedankt, Christiaan Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 03 maart 2021 om 11:32 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Angela_chuttoo