Klacht: Pakket altijd te laat bezorgd.

op 04 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De track en trace gaat echt nergens over. Pakketten zijn altijd te laat. Je zit er toch op te wachten, echt slordig hoor. Als het nu een paar keer gebeurde…..echt zo goed als altijd is het te laat of het komt de volgende dag pas.

Tsja.....als de track en trace eens een keer zou kloppen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 mei 2016 om 12:08 geantwoord

Geachte heer Kuiper,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending buiten het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd.

Helaas moet ik u er op wijzen dat de aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen indicatief zijn. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

Heeft op 05 mei 2016 om 13:03 geantwoord

Standaard praat. Het is niet 1 zending buiten het tijdvak afgeleverd, de zendingen zijn altijd ruim te laat. Waar is een track en trace voor? Je houdt rekening met een tijdsvak, ik zorg dan dat ik thuis ben. Echt zinloos dit. Sinds de zelfstandige postbezorgers is het een zooitje. Ze zijn nog brutaal ook maar goed, dat is weer een ander verhaal.

Alle klachten die gemeld zijn door patje32