Klacht: Pakket als een harmonica ontvangen, alles kapot

op 22 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket verzonden via DHL en bij de ontvanger was de doos met inhoud kapot
Vervolgens een klacht ingediend bij dhl, gevraagd werd er na foto’s voor en na het verzenden
Alles voorgelegd.
Vervolgens bericht dat het jammer was dat het pakje zoek was
Pakket was dus niet zoek maar kapot
Kortom dhl interesseerd zich niet om de verzonden artikelen, volgende keer beter verzekerd verzenden was het antwoord
Komt dus veel voor dat een artikel de klant niet haalt
Verzend ruim 150 doosjes per jaar via post nl, nooit problemen, ivm afhaalpunt dhl om de hoek was de voorkeur dhl voor meneer
Ging hier over 49.00 en 4.50 verzendkosten, vergoeding 7.00
En dat voor zo’n groot bedrijf uit Duitsland dat Nederland wil overnemen….met bezorgingen
Post. Nl ❤️

Vergoeding schade, 49.00 4.50

Heb de persoon een andere kunnen verzenden, niet dezelfde verzamel kwaliteit voor 25.00 en weer de 4.50 verzendkosten
Maar gaat mij puur om de eerste verzending

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat de zending op deze manier aan is gekomen bij de ontvanger. Ik kijk graag even met u mee naar uw case. Kunt u mij uw casenummer en zendingsnummer toesturen? Alvast bedankt. Emiel Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 22 mei 2021 om 13:20 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Sam
Webcare DHL Parcel

Heeft op 22 mei 2021 om 13:33 geantwoord

Ik heb zeker gereageerd maar de medewerkers van dhl blijken het niet te begrijpen
Pakket is beschadigd en kapot ontvangen en het antwoord dhl, spijtig dat u pakket verdwenen is
Volgende keer beter verzekerd verzenden (komt dus vaker voor bij Dhl) hulde Nederlanderse post nl, nooit problemen gehad, stuur toch 150 pakjes per jaar

Alle klachten die gemeld zijn door Post. Nl