Klacht: pakket aliexpress ongevraagd retour afzender

op 19 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakket is op 8 juli 2019 op mijn adres aangeboden, maar omdat ik niet thuis was hebben ze het retour afzender gestuurd, ipv afhaal briefje in de bus (die er dus ook niet lag) zodat ik het op kon halen op een post.nl locatie punt. Graag oplossing

als ik mijn pakket ergens kan ophalen en het in mijn bezit heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U was niet thuis op het moment van bezorging en nu is het pakket retour gestuurd naar de afzender. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses dat u het pakket niet heeft kunnen ontvangen. Ik kijk graag met u mee naar de status. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De track en trace code van het pakket.- Uw postcode en huisnummer.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 19 juli 2019 om 08:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door brenmarka