Klacht: Pakket al weer niet bezorgd

Brandon1001200111 op 19 augustus 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou paar weken geleden ook al geen pakket gekregen terwel hij er moest zijn ik begin aan een opleiding met pak geen pak niet deel nemen ik vind het super belachelijk dat het pakket al weer niet komt.ik word er echt ziek van kunnen jullie het oplossen

Gewenste Oplossing:

Als me pakket er is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 19 augustus 2019 om 21:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Brandon,

Bedankt voor het melden van je klacht. Vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over jouw pakket.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Customer Service DPD

Brandon1001200111

Heeft op 28 april 2020 om 01:55 geantwoord

Jullie doen er niks aan en zijn er heel lang mee bezig jullie doen aan indvreending van een paket

Alle klachten die gemeld zijn door