Klacht: Pakket al vijf keer niet bezorgd

op 16 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 11 mei zou ik mijn pakket ontvangen, tussen 17:00-21:00 hiervoor ben ik speciaal de hele avond thuis gebleven. Op het laatste moment kreeg ik een bericht dat de ontvanger gesloten zou zijn, terwijl ik de hele avond thuis was.
Op Dinsdag 12 mei zouden jullie dan tussen 9:00-13:00 komen, ook hier is iets tussen gekomen waardoor de tijd is gewijzigd naar 17.30-21.30. Ik kreeg bericht dat de bezorger onderweg was, maar weer op het laatste moment is de bezorging verhinderd.
Vervolgens zou, volgens Wehkamp op woensdag 13 mei het pakket bezorgt worden, weer niet gebeurd.
Via Wehkamp is er op donderdag een nieuw pakket besteld het zou vandaag weer tussen 17:00-21.00 bezorgd worden. Vijf minuten geleden weer een bericht ontvangen dat de ontvanger gesloten was, terwijl ik nu weer aan het wachten ben..

In totaal heb ik al 20 uur gewacht, doordat jullie zeggen dat ik thuis moet zijn.. En nog steeds geen pakket ontvangen, terwijl hij telkens op bezorgen staat… Hoe kan dit?

Wanneer ze het pakket leveren morgen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 mei 2020 om 12:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Hieruit begrijp ik dat u al een aantal dagen wacht op een pakket. In de tracktrace zie ik dat er op donderdag een wijziging is doorgegeven waardoor het pakket die dag niet meer is aangeboden. Op vrijdag is de datum helaas verplaatst door de depothouder, ik verwacht vanwege overmacht. Wat ik ook zie is dat u het adres van de Spar opgeeft (als bij de buren). De bezorger heeft bij de vorige zending aangegeven dat zij helaas geen pakketten meer aannemen. Ik wil u adviseren tracktrace nog even in de gaten te houden.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Danique
DHL Parcel Webcare