Klacht: Pakket al dagenlang met bezorger onderweg en nog steeds niets ontvangen

op 03 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg steeds mijn bezorging niet terwijl volgens de tracking LT743804018NL de bezorger al dagenlang onderweg is? eerst zou het al 22 mei bezorgd worden ,de bezorger was die dag onderweg stond er op de tracking maar later stond er dat de bezorgtijd niet gehaald was. ik wacht nu ondertussen al een week en heb nog steeds niets ontvangen .en de bezorger is steeds opnieuw onderweg. de laatste keer vanaf 26 mei al 3 dagen geleden.

Ik zou graag willen weten waar mijn pakketje blijft en of deze nog bezorgd gaat worden. ik heb de postbode al meerdere malen erop aangesproken maar die zegt zelf ook niks te hebben ontvangen dus volgens haar kan ze het dan ook niet bij mij bezorgen.

Als ik mijn pakketje heb ontvangen..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 juni 2021 om 20:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van het door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Erg vreemd dat de bezorger volgens de Track Trace al dagen naar u onderweg zou zijn geweest, maar deze de zending nog niet voorbij heeft zien komen. Gezien de zending al een tijdje stil lijkt te liggen, kan ik u niet precies vertellen waar het op dit moment is en wanneer het bij u geleverd gaat worden. Vandaar dat ik u wil vragen om contact met de afzender op te nemen over de zending.

De afzender kan contact opnemen met de verzendende organisatie om navraag naar de zending te doen en een eventueel onderzoek te starten. Daarbij is de afzender ook degene die u van een passende oplossing kan voorzien op het moment dat u de zending niet ontvangt.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door drestar