Klacht: pakket al dagen onderweg

op 11 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een paar sportschoenen besteld bij intersport en deze zouden op zaterdag 1 julie tussen 08.00 uur en 14.00 uur gelevert worden volgens track en tracing code. echter niks afgeleverd. Als ik nu kijk op d etrack en trace code, staat hij het pakketje nog steeds op onderweg en weet men niet wanneer hij afgeleverd wordt.

Hou jullie aan de afspraken, en bezorg op tijd, de klant ebtaald hier immers voor

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Op basis van de gegevens in uw e-mail hebben wij geen zending teruggevonden in onze systemen. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)? Het is ook goed mogelijk dat de zending naar het filiaal is verstuurd waar u de schoenen heeft besteld en dat er daarom geen zending zichtbaar is op uw adres. In afwachting op uw reactie. Hartelijke groet, Tom Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht sportmarc

1 maand geleden - als het goed is komen ze vandaag binnen.....3 dagen geduurd.

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedendag, Fijn dat het inmiddels afgeleverd zou moeten zijn. Heeft u dit pakket inmiddels in goede orde ontvangen? Vriendelijke groet, Thijs Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht sportmarc

1 maand geleden - Ik heb het pakket ontvangen, duurde wel langer dan in eeste instantie werd aangegeven op track en trace...

DHL

Heeft op 11 juli 2017 om 13:42 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat u het pakket heeft ontvangen. Uiteraard erg ververvelend dat het langer heeft geduurd dan u had verwacht.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sportmarc