Klacht: Pakket al dagen in sorteercentrum

op 19 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb iets via marktplaats gekocht en de verkoper heeft netjes snel het pakketje op de post gestuurd. Het gaat hierbij om een brievenbuspakketje. De track en trace blijft aangeven dat de bezorger onderweg is. Terwijl het al dagen later is… Er staat dat het pakketje op 11 september door PostNL in ontvangst is genomen. Ik wil graag weten of mijn pakket überhaupt nog bezord gaat worden en hoelang dit gaat duren?

Wanneer mijn pakketje wordt geleverd en wanneer ik te weten kom hoelang het nog duurt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Vlietland, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbuspakketje nog niet bezorgd is. Ik begrijp dat u hier graag meer informatie over wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de TrackTrace code van het betreffende pakket? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Leander9000

2 maanden geleden - Hartstikke bedankt voor uw reactie. De track en trace code is 3SOPKZ1162740.

Heeft op 19 september 2018 om 11:06 geantwoord

Geachte heer Vlietland,

Dat heb ik uiteraard graag gedaan. Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb de status bekeken en ik zie inderdaad helaas na 11 september geen update meer over dit pakket in track en trace. Aangezien dit nu al veel te lang duurt adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

De afzender is de opdrachtgever voor de verzending van dit pakket en kan contact met ons opnemen om een onderzoek naar dit pakket te laten instellen. Ik hoop dat u het pakket spoedig alsnog in ontvangst kunt nemen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leander9000