Klacht: pakket al anderhalve maand zoek

op 03 februari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is op 3 december aangenomen door post.nl
Tot op heden niet aangekomen.
Post.nl is alleen bereikbaar via een telefoon nummer a 45c pm. Wat een slechte service! Ik ben al die handelingen zat. Vertrouwen is totaal weg.

Inmiddels heb ik aangifte van diefstal gedaan.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket dient zsm getraceerd te worden en ik zou graag zien dat post.nl er moeite voor doet ipv ik zelf! Zij maken het immers kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jhoezee

3 jaren geleden - Ik heb inmiddels aangifte van diefstal gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Hoezee,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jhoezee