Klacht: Pakket al 8 dagen vermist

op 13 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zo 2-9-2018 via Ebay.nl een bestelling in Duitsland gedaan.
Ma 3-9-2018 mail van verkoper en DHL.de dat pakket is aangeboden aan DHL.de. Levertijd periode wo 5-09 en vr 7-09
Wo 5-9-2018 via Track Trace bericht dat de zending in het export-pakketcentrum Köln is verwerkt.
Daarna niks meer gehoord, Heb alle betrokken partijen benadert. Verkoper, DHL en Ebay. DHL en Ebay verwijzen naar verkoper, verkoper wijst naar DHL. Verkoper zegt dat zij het pakket hebben overgedragen aan DHL en verder niks kunnen doen.

Binnen 24-uur mijn pakket in huis, of mijn geld terug incl vergoeding voor wachten en gemaakte kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 september 2018 om 12:28 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat er in ons Nederlandse netwerk slechts een vooraanmelding bekend is van uw zending. Aangezien dit nu al enige tijd duurt, lijkt het mij verstandig dat er een onderzoek wordt opgestart naar de zending. Dit onderzoek dient te worden opgestart in Duitsland door de verzender van het pakket. Dit is namelijk de laatste plek waar de zending nog fysiek gescand is. U kunt daarom het beste contact opnemen met de verzender hierover.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 14 september 2018 om 09:11 geantwoord

Dit is afschuiven. Geen oplossing.
DHL is mijn pakket kwijt geraakt NIET de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door SpeedyG0172