Klacht: pakket al 7 dagen onder weg vanaf Rotterdam naar maassluis ??

Johnpuij op 22 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 9 feb iets besteld bij carrabasspeelgoed in Rotterdam dat is die zelfde dag door post.nl ontvangen, we zijn nu 7 dagen verder en nog steeds niets ontvangen ivm met drukte ??? heb al div keren geprobeerd om te bellen ,heb in totaal 29 min gebeld ,er wordt gewoon niet op genomen{ in de wacht gezet ] een email hebben ze niet om te kunnen reageren .

voor mij geen post.nl ,kijk voortaan eerst of men zaken met post.nl doen voordat ik iets besteld bij een firma

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2021 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Verder zie ik dat u alleen hier melding van maakt, en u geen gewenste oplossing
heeft aangegeven.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Johnpuij