Klacht: pakket al 7 dagen onder weg vanaf Rotterdam naar maassluis ??

Johnpuij op 22 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb 9 feb iets besteld bij carrabasspeelgoed in Rotterdam dat is die zelfde dag door post.nl ontvangen, we zijn nu 7 dagen verder en nog steeds niets ontvangen ivm met drukte ??? heb al div keren geprobeerd om te bellen ,heb in totaal 29 min gebeld ,er wordt gewoon niet op genomen{ in de wacht gezet ] een email hebben ze niet om te kunnen reageren .

voor mij geen post.nl ,kijk voortaan eerst of men zaken met post.nl doen voordat ik iets besteld bij een firma

niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 februari 2021 om 12:12 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Verder zie ik dat u alleen hier melding van maakt, en u geen gewenste oplossing
heeft aangegeven.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Johnpuij