Klacht: Pakket al 5 dagen in sorteercentrum

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag ochtend een pakket op de post gedaan. Het betreft een retourzending naar een antwoordnummer. Zou in eerste instantie woensdag 11-1 uur bezorgd worden en is daarna al drie keer een dag verzet en nu staat er sinds vrijdag bezorg moment onbekend.

Als het pakket eindelijk bezorgd wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2017 om 11:34 geantwoord

Geachte heer Gjaltema,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft verzonden naar een antwoordnummer en dat het lang duurt voordat deze is bezorgd.

Hier heb ik een goede verklaring voor. De zendingen naar een antwoordnummer gaan via een andere route. Deze worden verzameld in het depot en in één keer naar de antwoordnummerhouder gestuurd of door ze opgehaald. Daardoor zal deze zending geen afgeleverd scan ontvangen.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de webshop van het antwoordnummer. De kans is erg groot dat ze de zending gewoon hebben ontvangen. Mochten ze het niet hebben ontvangen dan kunnen zij hier een onderzoek voor opstarten bij ons.

Alle klachten die gemeld zijn door tg97