Klacht: Pakket al 40 dagen onderweg

bikkelbravo op 14 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,
Mijn pakket ligt al vanaf 18 November in NLHAGI.
CL085091512RU of CL085091512NL
Graag zsm opsturen.
Mvg,John

Zsm opsturen of een antwoord wat ik moet doen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 december 2021 om 15:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw schrijven geeft u aan dat twee pakketten uit het buitenland niet zijn aangekomen bij u. Ik kan mij voorstellen dat u hier enorm van baalt zeker omdat u hier al heel erg lang op wacht. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ondervonden ongemak.

In mijn gegevens zie ik dat de laatste scan alweer lang geleden is helaas is niet bekend waar uw pakketten zijn op dit moment. Helaas kunnen wij dan geen verder onderzoek meer verrichten en u alleen maar verwijzen naar de afzender.

De reden dat wij u verwijzen naar de afzender heeft te maken met het feit dat de afzender onze opdrachtgever is en hier mee de partij om verder onderzoek te laten doen. Mochten de zendingen ook dan niet gevonden worden dan kan er met de afzender naar een passende oplossing gezocht worden.

De afzender kan contact zoeken met de buitenlandse postorganisatie waarmee het naar Nederland is gezonden zodat deze het verder kunnen oppakken met PostNL. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bikkelbravo