Klacht: Pakket al 1,5 maand op lokaal distributiepunt

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens T&T is mijn pakket al 1,5 maand op lokaal distributiepunt. Aantal keer gebeld met PostNL maar zij geven aan dat ze een formele opdracht van de buitenlandse verzenden moeten hebben om op onderzoek uit te gaan. Vreemde gang van zaken aangezien ze zelf in hun eigen systeem kunnen zien dat het pakket reeds bij hun zelf ligt (of is zoek geraakt) … Waarom echt zo moeilijk? Komop, verbeter je procedures en maak er niet ELKE keer zo\’n zooitje van ..!

Gewenste Oplossing:

Pakket leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Lemm, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat deze nog niet bij u is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Ik kijk graag met u mee naar wat er aan de hand is. Zou u de track en trace code willen sturen, zodat ik mee kan kijken? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Lemm, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Lemm,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pakketje24