Klacht: pakket al 11 dagen in “sortering”

op 20 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een pakket naar mij onderweg met barcode 3SDFC8124692451 wat volgens het “systeem” nog steeds wordt gesorteerd en in planning staat.
Dit pakket is al op 8 april aangeboden op een DHL-punt.
Gezien de vele klachten en de DHL-smoes “overmacht” mag ik blij zijn al ik het überhaupt nog ontvang.

Ik zou tevreden zijn geweest als ik het pakket gewoon op tijd geleverd had gekregen en misschien een tip: ik zou als vervoerder m'n dienstverlening drastisch verbeteren, dit kost klanten!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 april 2017 om 13:38 geantwoord

Goedemiddag,

Dit pakketje is zeker te lang onderweg, zoals ik in ons systeem zie, is uw pakketje helaas nog niet op het uitlever depot aangekomen. Er is om die reden dan ook verder onderzoek nodig, dit onderzoek zal gestart moeten worden vanuit de afzender. Ik wil u dan ook adviseren om dit ook bij de afzender te melden zodat dit onderzoek gestart kan worden en wij uw pakketje zo snel mogelijk bij u kunnen aanbieden. Mijn excuses voor de ontstane vertraging en de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 08 mei 2017 om 10:53 geantwoord

Het pakket is na weken teruggekomen bij de afzender, twee kandelaars..gebroken en al.
Ik vraag hierbij restitutie van de betaalde 25, - omdat het opnieuw versturen van gebroken kandelaars niet zoveel zin heeft.
Overigens staat de status nog steeds op \"planning wordt gemaakt\"..wat een giller, ik zou lachen als het niet zo triest was DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door rainbow1958