Klacht: Pakket aflevering niet gelukt, geen afhaalbewijs

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via AliExpress heb ik enige tijd geleden twee pakketjes besteld. De track and trace geeft aan dat de pakketjes beiden aangekomen zijn in Nederland, maar dat de bezorging niet is gelukt. Echter heb ik ook geen afhaalbewijs ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als beide pakketjes geleverd worden of ik een afhaalbericht ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Vries,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er zendingen retour zijn gestuurd naar de afzender omdat u geen kennisgeving heeft ontvangen.

Ik heb voor u gekeken en u zou wel een kennisgeving moeten hebben ontvangen. Daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik heb voor u een klacht aangemaakt zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Ik hoop dat het niet weer voor zal komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Leonnadv