Klacht: Pakket afgeleverd op verkeerd adres

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op mijn pakket was het adres Emiel-Neirynckstraat 40, 8870 Izegem vermeld. Nu heet PostNL het pakket gescand en het postnummer was verkeerd zodat het pakket werd klaargemaakt voor aflevering naar Molenstraat 40 te 3870 Heks. Pakketbezorger zou het normaal daar hebben bezorgd en de bewoners hebben het aanvaard en afgetekend. Het was een aangetekend pakket buitenland . Hoe is het mogelijk dat een pakketbezorger het adres en naam niet naziet op het pakket, dan zou hij onmiddellijk zien dat het niet overeen komt met wat er ingescand is. Nu heeft er iemand anders mijn pakket (afgetekend door David Valkeneers en ik heet Veronique Boucquet). De verzender van het pakket heeft reeds gebeld aar PostNL Nederland maar die weten ook geen oplossing. Wat nu ? Waarde pakket is wel 440 euro.Het distributiecentrum waar mijn pakket werd gesorteerd is Sint-Truiden. Zij weten toch wie het pakket heeft bezorgd ? Gewoon schandalig dat er zo onzorgvuldig met goederen van mensen wordt omgesprongen. Is diefstal gewoon.

Ik wil dat de bezorger het pakket terughaald en dat het alsnog bij mij wordt bezorg. Moet toch kunnen achterhaald worden wie pakketbezorger is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 juli 2017 om 12:16 geantwoord

Geachte mevrouw Boucquet,

Het spijt me te moeten horen dat uw pakket niet op het juiste adres is afgeleverd. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is.

Ik wil u adviseren om in contact te blijven met de afzender. Diegene kan met ons contact opnemen voor de afhandeling van dit probleem, en u daarnaast een passende oplossing bieden.

Daarnaast begrijp ik uit uw bericht dat u in België woont. Voor vragen of klachten over de bezorging in België kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van PostNL België. Op www.postnl.be/contact vindt u verschillende contactmogelijkheden.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat u met de afzender tot een passende oplossing kunt komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veronique Boucquet