Klacht: Pakket afgeleverd, maar toch niet.

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdags bezorger langsgeweest, maar was niet thuis. Geeft niet, want er zit een code bij waarmee je de aflevertijd en adres kan wijzigen denk ik zo. Super handig, als het werkt. Kan niet gewijzigd worden volgens de site. Dit is al het derde pakketje achtereenvolgend die ik niet kan wijzigen. Afijn, volgens het gele papiertje zouden ze vandaag tussen 14-18 langskomen. Dus de hele dag thuis gewacht, op mijn vrije dag. Wat was ik blij met het vooruitzicht dat ik mijn pakket in ontvangst kon nemen. Totdat ik om 18:30 maar even naar DHL belde om te vragen waar \’t pakketje bleef, \’maar meneer, uw pakket is vanmiddag afgeleverd\’. Buren hebben het pakketje niet, en ik heb geen bezorger gezien. Enige wat ik vermoed is dat de koerier het pakket zelf maar heeft meegenomen, aangezien hij volgens de mevrouw bij de klantenservice bij mij thuis is afgeleverd.
Nu moet ik de verkoper vragen of hij wil aankaarten dat het pakket weg is!

Volledige vergoeding voor mijn bestelde producten, onderzoek naar integriteit en competentie van desbetreffende bezorger.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 17:46 geantwoord

Goedemiddag,

Wat enorm vervelend dat uw pakketje als afgeleverd gemeld staat, terwijl u niks heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaan is.

Ik zie dat mijn collega navraag heeft gedaan voor u bij het depot, de chauffeur heeft aangegeven dat hij het op het bij uw buren op nummer 11 heeft afgegeven. Volgens de chauffeur ligt uw pakket daar dus klaar.

Mocht het zo zijn dat zij aangeven niks te hebben ontvangen, is er onderzoek nodig vanuit de verzender.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mhur