Klacht: Pakket afgeleverd bij de buren, maar geen idee waar

op 17 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 01-10-2016 is er een pakketje afgeverd bij iemand in ons appartementencomplex, maar er is door de bezorger geen briefje achter gelaten op welk nummer.
Ik vind het belachelijk dat PostNL ons van het kastje naar de muur stuurt. We moeten een week wachten totdat het pakketje misschien toch nog bij ons bezorgd kan worden (vindt dit een beetje een rare uitleg) en we moeten zelf iets regelen met de verzender. Terwijl dit heel makkelijk kan worden opgelost, door 1x een bezorger te informeren op welk adres het pakketje is afgeleverd.

Ik zou graag mijn pakket willen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Os, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u een zending had moeten ontvangen, maar deze is geleverd bij een van uw buren in het appartementencomplex. U hebt verder geen informatie ontvangen over waar het precies is afgeleverd en moet nu 5 werkdagen wachten en anders contact opnemen met de verzender. Dat is natuurlijk erg vervelend en wil dit graag voor u nakijken. Mocht de zending nog niet zijn aangeboden, ontvang ik graag de 3S code van het betreffende pakketje? Aan de hand daarvan kan ik u tevens uitleg geven over de procedures die hierop volgen. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Os, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:39 geantwoord

Geachte mevrouw van Os,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise1992.