Klacht: Pakket afgeleverd aan ongeautoriseerde ontvanger

op 15 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket besteld bij boekandel Soehn in Marburg, Duitsland. Dit pakket is door de boekhandel per DHL verzonden naar mijn werkadres. De track en trace site meldt dat voor ontvangst getekend is door “rad”. Deze naam bestaat niet bij mijn bedrijf. De centrale balie van mijn bedrijf heeft geen pakket van DHL aangeboden gekregen. DHL NL weigert informatie te geven over de bezorger en het feit dat het pakket aan een ongeautoriseerde onbekende ontvanger is afgegeven.

Wanneer DHL aangeeft door wie en aan wie het pakket is afgeleverd.
Wanneer DHL zich inspant om de aflevering van het pakket alsnog te doen geschieden.
Wanneer DHL aangeeft wat het doet om dit probleem in de toekomst te voorkomen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 september 2016 om 16:06 geantwoord

Goedemiddag,

Spijtig om te horen dat u uw zending niet heeft ontvangen! Helaas is het zo dat er in zulke gevallen door de afzender een onderzoek opgestart moet worden om uw pakket alsnog te traceren en boven water te krijgen. Dit omdat zij de opdrachtgever van DHL hierin zijn. Alleen door een onderzoek vanuit de afzender zal er navraag gedaan worden waar dit pakket is afgeleverd. Mijn advies daarom om de leverancier van uw pakket dit voor u uit te laten zoeken.

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jwasmit