Klacht: pakket afgegeven bij buren, maar daar is het niet

op 12 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

volgens track&trace en het briefje in mijn brievenbus is mijn pakketje bij de buren afgeleverd. maar daar aangekomen, waren zij niet thuis, en hebben zij mijn pakketje dus niet.
waar is het wel? volgens de persoon van de klantenservice, service????, via de chat. moet ik 5 dagen wachten.
postnl weet heel goed wie er voor hun aan het werk is, laat ze lekker contact met diegene opnemen. en om duidelijkheid vragen, met daarvan een terugkoppeling naar mij. misschien dat hun werknemers dan ook zorgvuldiger te werk gaan.
een antwoord krijgen van de klantenservice, dat je 5 dagen moet wachten, is geen service.

als ik mijn pakket heb, en in ieder geval weet waar het is. niet door de klantenservice met een antwoord weg wordt gestuurd om 5 dagen te wachten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw de Jonge, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket volgens de tracking gegevens en het briefje bij de buren zou moeten liggen, maar zij aangeven dat het hier niet ligt. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S). Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw De Jonge, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:30 geantwoord

Geachte heer, mevrouw de Jonge,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door dalinda