Klacht: Pakket achterlaten

op 05 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag, 28-09-2017, werd mijn pakket bezorgt. Op het moment dat de dhl koerier kwam was er bij ons niemand thuis. De koerier heeft toen het pakket, wat 1m bij 80cm ong is en een waarde van €90,- voor onze voordeur gezet waar iedereen het kon zien en meenemen. Ik vind dat dit niet kan, iemand had het zo kunnen meenemen en dan was mijn pakket weg.

Nvt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag! Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Het is onze chauffeurs verboden pakketten onbeheerd achter te laten vanwege het risico of diefstal en/of beschadiging. Kunt u mij de traceercode sturen van deze zending? Dan zal ik ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie! Met vriendelijke groet, Janneke DHL Klantenservice Webcare

Reactie van de melder van de klacht DorusPresser

2 maanden geleden - Goede avond, De traceer code heb ik nooit gehad. De code die ik wel heb is de bezorg code die op het briefje staat waarin werd vermeld dat ze mij gemist hadden met het pakket bezorgen, dat is: 3LQ1025KA.

DHL

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door DorusPresser