Klacht: Pakket achter gelaten in voortuin

op 08 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week een bestelling gepleegd via een webshop in Belgie. Bpost maakt kennelijk gebruik van DHL voor levering in Nederland want bij thuiskomst zie voor mijn voordeur een pakket staan met de gele DHL sticker. Het betreft een betegelde open tuin, 5m diep, geen hekwerk. Een pakket ter waarde van 400 euro die openlijk tentoon gesteld en gewoon voor het grijpen ligt. Ongelofelijk!

Gewenste Oplossing:

Helaas is dit al twee maal gebeurd met DHL. Kennelijk erg normaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2018 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer De Graaf,

Bezorgers mogen een pakket nooit onbeheerd achterlaten. Dit is zeker niet gebruikelijk. Ik zorg ervoor dat betreffende chauffeur hierop aangesproken wordt en dat deze pakketten aanbiedt aan de bewoner of ze weer mee terug neemt naar het depot voor een bezorgpogng.

Het gaat niet meer bij u voorkomen. Mijn excuses voor deze wijze van levering.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gromnl