Klacht: pakket achter containers gelegd

westenover op 12 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het niet kunnen dat, als er niemand thuis is, een pakket zomaar onbeheerd ergens achter de containers wordt neergelegd. Er had sowieso voor een tweede keer aangeboden moeten worden. Is er dan nog niemand thuis, dan halen wij het wel op. Ik vind het erg gemakzuchtig van de bezorger. Stel je bent een aantal dagen weg, dan ligt het er maar.

Gewenste Oplossing:

Mag nooit meer gebeuren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 april 2018 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat dit zo is gelopen zeg! Ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. Ik ga hier uiteraard voor u intern een melding van maken, richting de betreffende chauffeur toe om herhaling in de toekomst te voorkomen. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door