Klacht: Pakket aangegeven als geleverd, maar niet ontvangen.

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou tussen 14:00 en 18:00 bij mij een pakket geleverd worden. Ben de hele dag thuis gebleven en heb niks ontvangen. Vervolgens stond er op de website aangegeven dat het pakket om 18:45 geleverd was, wat helemaal niet het geval is. Ik heb ook geen briefje kunnen vinden in mijn brievenbus en heb de hele dag geen DHL bus langs zien komen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag duidelijkheid willen hebben over waar mijn pakket nu is. Trackcode: 3SDGB101233511
Ik vind het belachelijk dat DHL de verkeerde informatie op de website zet en/of geen briefje in de bus doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Het lijkt erop dat dit een scanfout is geweest van de chauffeur, mijn excuses voor de verwarring die hierdoor ontstaan is en ook dat u hierdoor langer op uw zending heeft moeten wachten! Ik zie dat het pakket een uur geleden alsnog bij u geleverd is.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nastjastommels