Klacht: Pakket

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik parfum besteld . Volgende dag zou ik het binnen krijgen , na een uur of twee stond er dat mijn Pakket verhinderd was dus blijkbaar is het kwijt geraakt . Dhl heeft mijn pakket kwijt geraakt wat al betaald is

Gewenste Oplossing:

Ik ben heel tevreden als ik mijn pakket krijg zo snel mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem ontstaan met uw zending waardoor ik niet kan aangeven wanneer uw zending geleverd kan worden. Uiteraard willen wij dit graag nader onderzoeken. Om die reden wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen dit nader voor u te onderzoeken. Zodra de afzender contact met ons heeft gehad, zal onze backoffice het onderzoek voor u starten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Dilara bozkurt