Klacht: pakket

Sinon op 30 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ging het pakket ophalen bij Hoogvliet maar is daar niet waar is mijn pakket gebleven

Als ik mijn pakket heb

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Waar is mijn pakket gebleven is nog steeds niet bij Hoogvliet in Alphen aan den rijn aangekomen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Sinon, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat uw pakket niet aanwezig is op het postkantoor. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Ik wil dit graag voor u bekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de 3S-code van dit pakket nog door te geven en zou u uw huisnummer nog aan uw adresgegevens kunnen toevoegen? Als u het pakket inmiddels wel in uw bezit heeft dan hoor ik dit natuurlijk ook graag van u. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb geen code er stond alleen dat ik het pakket op kan halen bij Hoogvliet julianastraat meer niet

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik mevr sinon en ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen het is alweer 2weken geleden en heb nog steeds niet binnen wil graag weten waar het is gebleven ik ben hier niet blij mee wat zeg ik ,ik ben woest en machteloos niemand weet wat ik wil nu eens antwoord mijn adres H Sinon Tolstraat 34 2405 VR Alphen aan den rijn telf 0172492360 en wil op korte termijn antwoord

Heeft op 31 oktober 2017 om 13:35 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Sinon,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Op basis van uw adresgegevens ben ik op zoek gegaan naar het betreffende pakket, het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed is gegaan tijdens de sortering en dat dit pakket inmiddels nog niet verwerkt is. Zodoende kon u deze nog niet afhalen bij de afhaallocatie.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender, de afzender is onze opdrachtgever en kan in deze situatie verdere navraag bij ons doen. Omdat updates omtrent deze zending met de afzender gecommuniceerd worden, raad ik u aan om hierover in contact te blijven met de afzender.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Sinon

Heeft op 06 november 2017 om 15:14 geantwoord

Dat heb ik drie keer gedaan en nog steeds mijn paket niet gehad. Grrrrrrrrr

Alle klachten die gemeld zijn door