Klacht: Pakket

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via zalando heb ik een nieuw paar schoenen voor mijn vriend besteld. Volgens zalando zouden deze maandag of dinsdag bezorgd worden. Ik ga dan altijd uit van het laatste moment omdat dit meestal het geval is bij Zalando. Blij verrast was ik dus ook toen ik maandag een e-mail kreeg dat ik mijn pakket kon volgen met een track&trace code en daarbij stond dat hij tussen 12.30 en 15.30 bezorgd zou worden. Omdat wij de schoenen voor een foto nodig hadden en die eigenlijk zo snel mogelijk wilde maken heeft mijn vriend de halve dag vrij genomen. Tot onze verbazing was er om 15.30 nog niks en kreeg ik een berichtje via de app van Post NL dat de bezorgtijd is aangepast naar tussen 18.21 en 21.21. Prima geen probleem, zonde van die halve dag werken maar we hebben wel die schoenen vandaag dachten we. Ik had zelf de moed al opgegeven om 19.00 maar mijn vriend bleef de hoop houden. ook hiervoor zijn wij thuisgebleven en wakker gebleven. Eigenlijk moest mijn vriend nog naar een bijeenkomst en wilde ik, zwanger en heel moe, lekker vroeg mijn mandje in. Je raad het al, de volgende dag nog geen schoenen. Mijn vriend heeft toen post nl gebeld en daar werd verteld dat het pakketje helemaal nooit met een bezorger is mee geweest. het klopte niet dat wij meldingen hadden gekregen dat de bezorger onderweg was volgens haar. Nu hebben we voor vandaag weer een bericht gehad dat het pakket tussen 19.06 en 21.06 wordt bezorgd maar ik heb er een hard hoofd in.

Gewenste Oplossing:

Het aller liefst willen we een vergoeding voor de halve dag die mijn vriend heeft vrij genomen en natuurlijk ons pakket zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Josephine Barkman

1 maand geleden - Zoals ik al dacht. Om 21.00 kreeg ik een berichtje dat de bezorger ons gemist had vanwege niet thuis. we zijn juist thuis en wakker gebleven dus dit is onzin. Ik ben zo kwaad! Ik hoop echt op een passende oplossing en dat de bezorger(s) worden aangesproken op hun werkweigering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Barkman,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet naar tevredenheid is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat uw klacht naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze klantenservice reeds is gemeld bij de leidinggevende van de afdeling bezorging. Inmiddels is de bezorger aangesproken op de gang van zaken. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Josephine Barkman