Klacht: Pakket

op 17 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vanaf uit Thailand na nederland komen en we zijn al 3 a 4 weken verder en tot op heden hebben echt een bende van gemaakt. Dit moet uitgezocht worden en door een wet te laten uitzoeken waar mij pakket blijft. Als ik vanaf volgende week nog niet binnen hebt dan zal ik die maatregel gaan nemen. Aangifte doen. Vind dit echt niet normaal meer

Gewenste Oplossing:

Ben er zeker echt niet te vrede over dit post.
Nl wanneer komt mij pakket binnen die vanuit Thailand komt. Heb gebeld en worden van het kasje naar het muurtje gestuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Dortmont, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw zending(en) uit Thailand nog niet bij u zijn aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag geef ik u een toelichting. Aan de hand van de beide codes die u heeft meegestuurd heb ik de status gecontroleerd. Het pakket met de code 3SRETA5323617 is volgens mij informatie bestemd geweest voor een ander adres dan die van u en is inmiddels door de geadresseerde afgehaald bij de afhaallocatie. Het pakket met code 3SRETA5323569 heeft sinds 19 juli voor u klaar gelegen op de afhaallocatie en omdat deze niet is afgehaald is het pakket op 3 augustus retour gezonden naar de verzender. Indien u geen afhaalbericht heeft ontvangen verneem ik dit graag, zodat ik dit kan melden om herhaling te voorkomen. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Dortmont, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht U Dortmont

3 maanden geleden - Wat voor reacties willen ontvangen dan. En de bewijs heb ik al verstuurt. Tot nu toe nog steeds geen pakket ontvangen vanuit Thailand en vind dit niet normaal. Het is al de 3de keer dat juluie niks stuurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 17:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dortmont,

Hartelijk dank voor uw reactie. In het eerste bericht hebben we u verzocht om aan te geven of u wel een afhaalbericht had ontvangen. Ik neem aan dat dit niet het geval is en heb hiervan een klacht geregistreerd. We zullen deze melding intern afhandelen en gebruiken om herhaling te voorkomen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door U Dortmont