Klacht: Pakket

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou mijn pakketje gisteren zouden ontvangen tussen 11 en 15:00 uur maar niks gekregen zonde van me dag dat ik niks kon doen ben er zo boos over nu wacht ik af wanneer het binnen gaat komen er staat erbij dat er een tijdelijk overmacht is….

Gewenste Oplossing:

Wil graag snel weten wanneer me pakketje komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending moeten uitstellen wegens overmacht. Hiervoor uiteraard onze excuses. Uw zending staat gepland voor levering op 28 maart.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dilarau