Klacht: pakket

op 04 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is afgeleverd volgens track and trace maar ik heb het niet.
Ik heb geen bericht waar het is afgeleverd ontvangen. 3SKABA479361006

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Bekkers, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Mijn excuses voor de schrik en de verwarring. Een brievenbus pakje is minder gedetailleerd te volgen als een regulier pakket. De afleverscan die u heeft gezien op 26 april was een soort automatische scan. Ik zie dat het pakket uiteindelijk op 28 april nog is afgeleverd. Klopt het dat u dit pakket inmiddels in uw bezit heeft? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht n bekkers

3 maanden geleden - J inderdaad verwarring. Ik verwachtte geen tarck en trace op een buspakje. Het is gelukkig vrijdag bezorgd. Vriendelijke groeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 mei 2017 om 20:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bekkers,

Hartelijk bedankt dat u dit nog even laat weten. Ik ben blij om te horen dat dit pakket inmiddels in uw bezit is.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door n bekkers