Klacht: Pakket !!

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is van woensdag middag al onderweg van nederland (Stein) naar belgie. Ik heb nog altijd mijn pakket niet ontvangen. Welke oplossing kan mij geboden worden? Ik wil vandaag mijn pakket! Ik heb lang genoeg moeten wachten! Dat is een pakket van 115 euro! Postnl levert binnen de 24 uur? Bij mij duurt et dan wel erg lang! Ik ben absoluut NIET tevreden !

Ik wil mijn pakket vandaag nog gelevert!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:26 geantwoord

Geachte mevrouw Spapen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u uw pakket graag zo spoedig mogelijk wil ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de status informatie heb ik vernomen dat uw pakket op 11 oktober in België is aangekomen. De gemiddelde overkomstduur naar België is ongeveer 1 a 2 werkdagen maar dit is een indicatie en geen garantie soms kan het langer duren. Dit pakket is niet als spoedzending verzonden. Ik hoop dat u uw pakket spoedig zal ontvangen. Mocht u nog vragen hebben over de bezorging zelf dan kunt u contact opnemen met PostNL België; http://postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl

Alle klachten die gemeld zijn door Lindsey Spapen