Klacht: Pakket 3SMKPL473854944 kwijtgeraakt door PostNL, waar blijft jullie oplossing

kimberlyvp op 13 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 augustus is dit pakket vanuit Enschede naar mij verzonden (afgegeven bij de GAMMA) maar nooit in Lithoijen aangekomen. Track trace stond eerste twee dagen op een bezorgdatum, maar later ‘werd dit niet gehaald’ en vanaf dat moment is ‘bezorgtijd onbekend’ en dit blijft ongewijzigd. Jullie vooronderzoek (door Jaap) heeft niets opgeleverd. Er moet nu een vervolg-onderzoek komen. Ik probeer jullie al echter twee dagen te bellen en kom er NIET doorheen. Gezien er betaald is voor verzending, dit niet door jullie is uitgevoerd en er bovendien een zeer belangrijk pakket nu kwijt is geraakt door jullie, is het tijd dat JULLIE (en niet langer ik) met een oplossing moeten gaan komen!

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding (of het alsnog bezorgen van het pakket)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 september 2021 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket die nog steeds niet bij u is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het ontzettend vervelend is dat een door u gekocht pakket nog niet is ontvangen. Volgens mijn informatie loopt er al een onderzoek via de afzender. De afzender zal als opdrachtgever over de uitslag door ons worden geïnformeerd. Ik wil u dan ook adviseren om die uitslag met de tijd op te vragen bij de verzender. Vanwege de wet op privacy kan ik daar richting u geen verdere informatie over geven. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kimberlyvp